måndag 5 december 2011

6 av 7

I helgenvar jag på scrappträffnågra timmar, jösses va skönt det var att få sitta och pyssla med lilasinnade. Målet på de 7 timmar jag var där var 7 layouter men det landade på 6... Här har ni dem



Älskar verkligen detta blåa papper, måste få tag i ett till.















Här är det en liftning rakt av, inte riktigt klar... Eller då får den vara klar... "Jonnaspysselkarsmeller" har gjort orginalet.

Känns som att jag har hittat en stil som blivit min eller rättare sagt jag har nog landat i den och känner mig oftast nöjd, mer eller mindre iaf ;). Det finns så många duktiga scrappare där ute och ibland önskar jag att jag kunde flippa ut som dem, få till det där lilla extra mm men äh jag e nöjd med mig själv, efter 8 års scrappande ha ha. Bättre sent än aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!