onsdag 18 juli 2012

Egentid

Jag fick faktiskt lite egentid idag vilket är så otroligt skönt & nödvändigt för mig, en liten stund då jag kan få göra något jag gillar så mycket - scrappa. Jag ligger så grymt långt efter i mitt scrappande, är på juni 2011 och när jag avslutade 2010 så insåg jag att jag måste hitta ett snabbare sätt. I samma veva började det dyka upp "Project life" lite här och var, en som jag följde är Linda - colorfullife.se och jag blev så inspirerad och fick en id'e att göra PL på mitt egna lilla vis =). Alla foton var ju redan framkallade så jag tänkte köra så mkt som möjligt med de foton jag redan hade men har själv även skrivit ut lite egna små format. Igentligen bygger ju iden på exakt samma som jag gjort tidigare - bara tvärt om... Innan har jag scrappat LOs och utgått från dem, sen satt i. Lite mer foton i fickor och skrivit lite lätt, här gör jag som sagt tvärt om, utgår ifrån plastfickorna och gör lite LOs till det. Hänger ni med??






Små alster 10*15 som sätts in i fickorna.






1 kommentar:

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!