onsdag 19 september 2012

Lena PH & radio




Hela förra veckan och denna veckan har MIX megapol haft tävling där vinsten varit biljetter till Lena Philipssons genrep på RONDO. Jag har suttit som en hök på telefonen när det varit dags och igår gick det vägen!! Jag kom fram och vann 4 (!!!) biljetter till showen!!! Jösses vad glad jag blev!! Ville verkligen se den. Varit på henne en gång tidigare för ca 10 år sen och den var bra så förväntningarna på denna är stor. Genrepet är redan idag så det blev till att snabbt fixa barnvakt, fixa så hunden inte blir ensam så länge, fixa någon som ville föja med, som att det skulle bli svårt ;-) Valet föll på fam Johannessons då Anders och Peter igentligen skulle spela squars, tyckte detta var ett bättre alternativ =).
In snabbt till GBG efter jobbet och hämtade biljetterna (körde direkt på det och var inte ens nervös i trafiken som jag annars har lätt att bli när jag kör i GBG..) Hem och hämta Milo, köra honom till mormor och nu har jag snabbt laggt mina tårtor tills imon. Nu städa igorningne i kaoset och göra mig i ordning och cykla en sväng med Myra så hon blir lite trött. Ha en bra kväll, det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!