onsdag 4 maj 2011

Fruset ögonblick

Idag blev det allt till att rota fram både vantar & mössa inför morgonpromenaden med Myran, givetvis är även vinterjackan på igen. Ja vad säger man? "vädret är ur led" läste jag någonstans & det kan man ju inte säga imot. Trodde inte mina öron igår när de på radion sa att det snöade, än mondre trodde jag mina ögon när jag gick ut för att titta!! STORA flingor var det med!!
Idag är solen påväg upp över trädtopparn så snart kanske man kan ta på bikinin igen???!??

2 kommentarer:

  1. Du kan ha bikini på kursen imorgon:) Duktig flicka som promenerar ordentligt, KLICK OCH KRAM!!!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fin bild :-) Så skönt att du bloggar igen så jag har nåt kul att läsa!
    Ha en skön onsdag, kraaam! /Ewa

    SvaraRadera

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!