lördag 7 maj 2011

Ny sulky

Då var den äntligen beställd! En ny sulky till Milo! Vi har ju hans stora vagn men den är lite stor tycker vi så vi köpte förra sommaren en sulky till honom av rekomendation av en bekant men jösses vad besvikna vi blev... Den passar oss inte alls! Den har fladder hjul som jag kallar det och den är jätte svår att köra, handtaget är delat så den går inte att köra om man inte håller i med båda händerna så att gå ut med hunden med den är otänktbart. MEN man lär sig av sina misstag. När babybarnmässan var för några veckor sedan så spanade jag lite och hittade DENNA lilla sötnos och jag blev kär!!! Det är en KRONAN sylky. Den har många praktiska detaljer som jag gillar, Insäktsnät i sufletten (bra, då glömmar man det inte) Fullt liggläge, solskydd som man viker in när det inte behövs, stor & lättåtkommlig "varukorg", liten som hopfälld, resväska ingår mm. Den skickades igår så jag hoppas vi har den på måndag!!!! Beställde även en handtagsväska så det är praktiskt med lite fack för mobiler, nappar mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!