onsdag 10 augusti 2011

Dove intesiv balsam

SomBuzzador medlem får man hem att testa nya produkter på markanden, inte bara det, man får även prover att dela ut i sin omgivning.

Denna gång har jag haft förmånen att få testa Intense Repair Express intensivbalsam från Dove och är nu inne på sluttampen på denna kampanj. Jag måste erkänna att jag var grymt skeptisk då jag inte gillar Dove, testade deras tvål när de var helt nya på marknaden och den gick inte att använda, inte då iaf, och därför är jag ännu mer imponerad när detta balsam var så otroligt bra! Har i alla år använt "frisör produkter" då min mammavart/är frisör men den senaste tiden har det tyvärr blivit att jag köpt "skit balsam" i affärena och givetvis har jag inte varit nöjd. Det bästa jag hittat är den inpakning som följer med när man köper hårfär i affärerna.

Men detta intesivbalsam slår nog allt!! Första gången tog jag mycket men insåg snabbt att det inte behövdes, nu tar jag mindre än en 50 öring (dom kommer ni väl fortfarande ihåg ;)) och det räcker gott och väl. Jag har ju långt hästa tagel till hår men glatt och ska man "gnälla" på något så är det att håret blir FÖR lent =) Men som sagt bara att minska mängden. En sådan här tub kommer garanterat följa med mig hem igen när min stora jag fick tagit slut.

Mitt råd till er vänner: Gå och köp!

Vill DU bli Buzzador medlemm gå in HÄR och anmäl dig. Tala om att jag - ItaPita har rekryterat er om det kommer en fråga.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!