lördag 10 september 2011

Pass måste man ha

Resan startade ju på torsdagen men på lördagen innan så slår det mig - Pass!!!!! Trodde mitt hade gått ut men så var det inte utan jag har ju bara inte gjort något nytt sen jag gifte mig... och Milo, måste han ha pass??? Klart han måste - Suck!! PANIK! Polisen här i KBA hade stängt lördags så det var bara snällt att vänta tills på måndag och gå dit och fjäska..... Icke, fick ta mig in till GBG för att göra provisoriska pass men det fick jag inte heller, det var för tidigt?!? Förtidigt sa jag vi åker ju om 2 ½ dygn, men de kanske skulle kunna göra vanliga pass, men de kunde inte garantera något.... ok, ska vi chansa och lägga 800 kr på vanliga pass och kanske även behöva göra provisoriska för 2000 kr oxå???? Vi chansade och bad till alla gudar här i världen att vi skulle få passen tills på onsdag..... Och för en gång skull hörde han oss så vi fick våra pass!!! Jag fattar inte vad vi tänkte med, inte alls verkar det ju som....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!