lördag 11 augusti 2012

Båtluffning & familjemys




Idag tog vi Styrsöbåtarna ut till Brännö, hela familjen var med -mamma, pappa, Milo & Myran. Det är inte all för ofta Myran får vara med men då hon den sista tiden blivit jätte duktig gjorde vi ett försök som gick super bra! Mammas hjärta är så stolt!!


Väl på Brännö satte vi oss på Brännö värdshus för lite mat & dricka. Finns bara en sak att säga: totalt VÄRDELÖS service!!! Efter ca 20 min fick jag gå i & hämta menyerna efter frågat servitrisen, inne på cafet står 4 pers men ingen frågar om de kan hjälpa till, ytterligare 30 min går & jag får gå in & beställa maten. Maten var väl oxå sådär även om den gick att äta men i gen höjdare. Att få notan var tydligt omöjligt så efter 1 timme fick P gå in & betala... Själv tycker jag att vi bara skulle gå därifrån för ingen hade brytt sig ändå, i detta läge får jag säga att man tyvärr är lite för ärlig & plikttrogen.


Brännölen var iaf god


Tog båten till Styrsö Tången & promenerade till Bratten där Milo fick leka lite & Myran fick bada +vi tog lite promenader runt omkring. Sen båten hem igen 6 timmar senare. Det var en riktigt trött vovva som kom hem!


Detvar en trött vovva som kom hem efter 3 båtresor, resturangbesök, långa promenader, ny miljö, mycket människor - trots detta skötte hon sig exemplariskt! Använde inte ens nosgrimman (gör henne mindre stark) på henne=).

Inte bara Myran som e trött, Milo var oxå soff trött när han kom hem trots att somnade i vagnen & sov middag. Han har oxå varit fantastiskt snäll idag och inte gjort några hysteri anfall Summa summarium= en underbar dag med min underbara familj som visade sig från den bästa sidan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!