onsdag 22 augusti 2012

Nöjd latmask redovisar v 2



Då var vi inne på vecka 3s utmaning, denna vecka är det TABATA som gäller, läs mer hos Camilla, här är iaf "schemat" som gäller


Men armhävningar är inte min grej då jag har problem med handlederna och knappt kan böja dem i den vinklingen utan tyngd och definitivt inte med tyngd på., så jag bytte ut armhävningarna till situps ist. Magen är ju trots allt den region som jag har problem med, den som är fet!
Dessa Tabata intervaller är det meningenatt vi ska göra varannan dag. men måndag/tisdag har jag varit helt golvad av trötthet och haft ont i kropp och huvud så jag har faktiskt inte orkat, inte detta och inte springa och inte någonting alls men idag kom en vändning även om jag är trött men tid fanns att ge sig ut och springa redan kl 16 så sagt och gjort och jälklar va bra det gick!!!!! Snabbaste totaltiden hittills och även snabbaste min/km tid!!!! Så jäkla nöjd!!! Känns som att flåset släppt lite och det går lite lite framåt!!!! Oavsett hur mycket och långt och snabbt alla andra springer så är jag grymt nöjd med MIN prestation och det kan INGEN ta iftån mig!!

Hur gick vecka 2 då??
Benböjen x 4 =check
50st tåhävningar/dag = check - nästan varje dag....
På detta hade jag ridning 45 min, löpning 3 km.  PW 3 km  & 60 min utegympa
Så jag är NÖJD!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!