torsdag 9 augusti 2012

Utmaningen

OJ undra just vad jag gett mig in på.... Jag hakade på Camillas utmaning, där hon under 8 veckor kommer att ge oss en utmaning per vecka. Denna vecka är det att träna minst 3x30 minuter och att undvika socker.
Träningen är jag inte orolig för men sockret... den STORA boven... Hur har det gått nu då?
Jag hakade på fört på tisdagen och det gick väl ok, eller nja.... MEN jag undvek i alla fall att äta av godiset som fanns i skafferiet även om den dagliga Coca Colan slank ner... FY!! Tränade 60 medel gympa på Actic Fjärås utegympa som blev inne pga vädret. Så ändå helt ok dag tycker jag.

Gårdagen var dock sämre det var en BRYT I HOP & KOM IGEN dag.... Say no more

Idag står det 45 min ridning på schemat igen och det ska bli så kul!!

2 kommentarer:

  1. guuud, va hemskt!!! Inget socker...det går ju inte!!! Lycka till, va duktig du är som tränar så mycket:-)

    SvaraRadera
  2. Kom igen, detta fixar du!!! Byt ut cola mot cola light eller zero?

    Kram och ha en fin helg, vännen!!

    SvaraRadera

Tack snälla för att DU lämnar ett litet tassavtryck!